57357
Książka
W koszyku
Książka omawia stosowane przez ludzi różnorodne taktyki autoprezentacyjne, motywacje leżące u podstaw autoprezentacji, kontekst społeczny i kulturowy zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.43377, A.43378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.43376 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tyt. oryg. : Self presentation: impression management and interpersonal behavior, cop. 2003
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 229-259. Indeksy
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej