57367
Book
In basket
Czy istnieje edukacyjny program ekonomii korporacyjnej? Teoretyczne podstawy neoliberalizmu a jego praktyka. Hayek o edukacji. Zagrożenia globalizacji: fundamentalizm rynkowy oraz inkorporacja edukacji. Wolny rynek edukacyjny a zagrożenia dla demokracji. Duchowość jednostki a neoliberalne upolitycznianie edukacji. Neoliberalna kultura indywidualizmu a dialogowanie społeczno-edukacyjne. Dialog a projekty wychowania dla neoliberalnej rzeczywistości. Uczenie się w warunkach kultury neoliberalnej: kontestowanie jako wyzwanie dla teorii kształcenia. Pedagogiczne koszty reform skoncentrowanych na standardach i testowaniu. Neoliberalizm jako kulturowy kontekst kształtowania się tożsamości współczesnego nauczyciela. Ku problematyce oporu i odporu edukacyjnego. Nauczyciel w dramacie wartości wychowawczych. Problem na pograniczu pedeutologii i ekonomii. Nauczyciel interpretatorem edukacyjnej rzeczywistości neoliberalnej. Uniwersytet na "wolnym rynku". Neoliberalny kontekst rozwoju szkolnictwa wyższego we współczesnej Polsce. Pytania o skutki neoliberalizmu. Aspekt jednostkowy. Aspekt społeczny. Wychylenia wyobraźni. Z myślą o poneoliberalnych przemianach w edukacji.
Availability:
Wypożyczalnia Ogólna
There are copies available to loan: sygn. A.44144 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again