57346
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 316 s. : il. ; 24 cm.
W książce przedstawiono klasyczną koncepcję marketingu w odniesieniu do sportu. Wyróżniono cztery grupy narzędzi, czyli kształtowanie produktu sportu, jego ceny, systemu dystrybucji i działań promocyjnych. Zakres przedmiotowy książki obejmuje sport wyczynowy.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.44874, A.44873 (2 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.49602 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 311-316.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej