Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
tylko na miejscu
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Ogólna
(24)
Dla pracowników AWF
(5)
Czytelnia
(9)
Autor
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Berndt Ralph
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bitz Michael
(1)
Blokus Wiesława
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Celuch Krzysztof
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Chwałek Jacek (1953- )
(1)
Chyrek Henryk
(1)
Cyr Donald G
(1)
Deluga Włodzimierz (1947-2022)
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziadkiewicz Anna
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gray Douglas A
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Góralczyk Andrzej
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Johann Maria
(1)
Kaliciuk Stanisław (1932- )
(1)
Kokoszczyński Ryszard
(1)
Kornak Aleksander S
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Markowski Włodzimierz J
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Mulak M
(1)
Nawrot Łukasz
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Schwalbe Heinz (1927- )
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Ćwiklińska Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(27)
Niemcy
(1)
Język
nieznany (xxx)
(14)
polski
(13)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Marketing
(16)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
Turystyka
(10)
Zarządzanie
(9)
Ekonomia
(8)
Marketing i zarządzanie
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorstwa
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Kadry kierownicze
(1)
Przedsiębiorstwa międzynarodowe
(1)
Start-up (biznes)
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Agroturystyka
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Biura podróży
(1)
Biznes
(1)
Finanse
(1)
Handel
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Internet
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konferencje
(1)
Konsumenci
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing kulturowy
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing targowy
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Marketing wielopoziomowy (MLM)
(1)
Organizacja usługi turystycznej
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Produkcja
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsiębiorstwa międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo publiczne
(1)
Relacje firma-klient
(1)
Rewolucja przemysłowa
(1)
Rynek
(1)
Socjologia
(1)
Sprzedaż
(1)
Start-up
(1)
Start-up (biznes)
(1)
Strategia
(1)
Targi
(1)
Usługi
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
Ekonomia
(6)
Marketing
(6)
Turystyka - marketing
(6)
Zarządzanie
(6)
Marketing - turystyka
(3)
Marketing i zarządzanie
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Ekonomia - biznes
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Zarządzanie - przedsiębiorstwo
(2)
Agroturystyka - marketing
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Biura podróży - marketing
(1)
Biznes
(1)
Finanse - przedsiębiorstwo
(1)
Handel - organizacja - metody
(1)
Handel detaliczny - 1990-
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje organizacyjne - zarządzanie
(1)
Internet - marketing
(1)
Kadry kierownicze - Polska
(1)
Komunikacja marketingowa - Polska - 1990-
(1)
Konferencje - organizacja
(1)
Marketing - Polska
(1)
Marketing - Polska - 1990-
(1)
Marketing - Polska - poradnik
(1)
Marketing - metody - poradnik
(1)
Marketing - podręczniki akademickie
(1)
Marketing - turystyka - podręcznik akademicki
(1)
Marketing - turystyka - podręczniki akademickie
(1)
Marketing elektroniczny - turystyka
(1)
Marketing kulturowy
(1)
Marketing międzynarodowy - turystyka
(1)
Marketing regionalny - turystyka
(1)
Marketing targowy - promocja
(1)
Marketing w Internecie - poradniki
(1)
Marketing wielopoziomowy (MLM)
(1)
Organizacja usługi turystycznej
(1)
Podatek dochodowy - prawo - Polska - stan na 1996 r
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Prawo gospodarcze - Polska - stan na 2010 r
(1)
Produkt regionalny - turystyka
(1)
Przedsiębiorstwa - a konsumenci
(1)
Przedsiębiorstwa - ekonomia
(1)
Przedsiębiorstwa - marketing
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - organizacja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - organizacja - Polska - od 2001 r
(1)
Przedsiębiorstwa międzynarodowe - 1990-
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo - ekonomika - badanie
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo małe i średnie - prawo - Polska - stan na 1996 r
(1)
Przedsiębiorstwo publiczne - zarządzanie
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - ekonomika
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - ekonomika - Polska
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - marketing - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - organizacja
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - organizacja - Polska
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - organizacja - podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - organizacja - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - organizacja - podręczniki akademickie
(1)
Public relations
(1)
Public relations - targi
(1)
Reklama - metody
(1)
Reklama - metody - poradnik
(1)
Relacje firma-klient - badania
(1)
Rynek - analiaza
(1)
Socjologia
(1)
Start-up (biznes) - Polska - 1990-
(1)
Strategia - marketing
(1)
Turystyka - marketing - Polska
(1)
Turystyka - marketing - podręcznik
(1)
Turystyka - marketing - podręcznik akademicki
(1)
Turystyka - marketing - podręczniki akademickie
(1)
Turystyka - prawo - Polska - stan na 2010 r
(1)
Turystyka - regiony - konkurencja
(1)
Turystyka - zarządzanie
(1)
Usługi - marketing
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa - Polska - 1990-
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem - Polska
(1)
Zarządzanie strategiczne - metody
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.52562 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.52616 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Celem pracy jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.43794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Herausforderungen an das Management / hrsg. Ralph Berndt Tübingen [i in.] ; Bd. 1)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.46933 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.27116 (1 egz.)
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.45534 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.28520 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.33606, A.33604, A.54387 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.33605 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.43617, A.43615, A.43616 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.35933, A.36228, A.36204, A.35932, A.36203, A.36231, A.36205, A.36230, A.36229 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.36232 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58012 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.46975 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.50432 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.53355 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem publikacji jest prezentacja zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku. Praca obejmuje charakterystykę celów współczesnej turystyki, usług turystyczncyh, świadczonych przez biura turystyczne, zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucję oraz ludzi, zarządzanie turystyczne i strategie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.43037 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.43444 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 1)
Istota funkcjonowania regionu turystycznego. Istota konkurencyjności regionu turystycznego w ujęciu międzynarodowym. Inwestycje a międzynarodowa konkurencyjność regionu turystycznego. Zarządzanie regionem turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.43449, A.43448, A.43450 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.60079 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.30768, A.28750, A.28753 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.28752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.57395 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.28511, A.28512, A.28510 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Ogólna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A.58229 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Dla pracowników AWF
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II.48890 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A.41509 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej